Bekijk de uitlegvideo (zet wel geluid of ondertiteling aan) of lees de tekst onder de video...
Deze InFysio Marketing Toolkit bevat materialen om potentiële klanten en je verwijzers te wijzen op de voordelen van bewegen. Deze Toolkit bevat de volgende materialen:
10 Facebook posts (kant en klaar) gericht op de consument. Steeds wordt een (wetenschappelijk) voordeel van bewegen uitgelicht.
10 Posters op A3 formaat.
10 Posters op A1 formaat.
1 roll up banner (80 x 200 cm).
1 voorbeeldbrief (word document) gericht op jouw verwijzer.
1 voorbeeldbrief (word document) gericht op de potentiële cliënt.
1 ontwerp voor een ludiek medicijndoosje met de tekst beweegmedicijn.
U kunt deze campagne los bestellen, maar veel voordeliger is het jaarabonnement van € 490. U krijgt dan 4 complete campagnes per jaar
=== LET OP ===
De bestanden die je na jouw bestelling kunt inzien zijn allemaal van lage resolutie en/of voorzien van een watermerk. De InFysio Service desk neem contact met je op voor de definitieve afronding.
Hoe bestel ik?
Tijdens je bestelling heb je 3 opties.
Je koopt de campagne eenmalig
Je kiest voor een jaarabonnement (je krijgt dan 4 campagnes per jaar)
Je kiest nog niet, maar wil eerst meer informatie
Welke optie je ook kiest, je doorloopt altijd het volledige bestelproces. Na afronding van het bestelproces ontvang je een mail met de bevestiging van je inschrijving en van je order. Daarna een mail met een link naar de map met de LAGE RESOLUTIE bestanden die je kunt downloaden. Deze bestanden geven slechts een indruk van de campagne, maar zijn niet voor publicatie geschikt.
We nemen na de bestelling ALTIJD contact met je op om de definitieve bestanden te sturen en laatste zaken af te stemmen. Zo ben je ervan verzekerd dat je de campagne zo succesvol mogelijk inzet.
Hoe zet ik deze Tool Kit in?
In deze marketing toolkit voorzien we je van de bronnen die je in staat stellen tot:
Het doorlopen van een professionele Facebook Campagne door gebruik te maken van onze kant-en-klare Facebook posts gericht op bestaande en potentiële cliënten. Als je 2 posts per week plaatst draai een campagne van 5 weken. Bij 1 post per week draai je 10 weken campagne.
Het promoten van de campagne met posters (in twee formaten) die gerelateerd zijn aan en overeenkomen met de Facebookposts.
Het stimuleren van bestaande cliënten om deel te nemen via een roll up banner in de praktijk.
Het persoonlijk promoten van de campagne via je relatieveld/verwijzers met een brief en verwijzing naar artikelen met evidentie.
Het persoonlijk promoten van de campagne richting je bestaande en potentiele cliënten met een brief eventueel gekoppeld aan een actie.
Tips & Tricks
We adviseren je om maximaal 2 Facebook posts te draaien per week. Je werkt dan een thema van die post uit. Het zou extra overtuigend kunnen werken om er een voordeel aan te koppelen. Denk aan een gratis intake of iets dergelijks.
Koppel acties niet aan een tijdspanne, maar aan hoeveelheid deelnemers. Dus bv actie geldt voor de eerste 50 deelnemers. Je kunt daar dan meer mee spelen. Denk aan: Nu nog maar 10 plaatsen vrij.
Denk ook aan eens aan het versturen van een brief aan alle wijkbewoners.
Je kunt ook mensen uitnodigen voor een open dag/presentatie om te spreken over de voordelen van bewegen. Je zou daarvoor de voorbeeldbrief kunnen gebruiken.
Het medicijndoosje kun je ook bij de huisarts achterlaten om mee te geven aan zijn/haar patienten. Of - nog leuker - bij de apotheek. Nog wel even onderzoeken wat een verdienmodel voor een apotheek kan zijn.
Op zoek naar meer mogelijkheden, tips en tricks? Bel of mail onze Marketing-Communicatie specialisten.
Wil je alles professioneel laten drukken weet dan dat InFysio snel en goedkoop levert. We bezorgen meestal rond 6-8 werkdagen bij jouw op de praktijk.
Denk ook eens aan personaliseren van deze campagne met je eigen kleuren en/of logo. We verzorgen maatwerk graag voor je.